Seçtiğiniz Adres: Yok
En Yakın Teslim Zamanı :

Sıkça Sorulan Sorular

  • Neden üye olmalıyım?

    Hanif Pehlivanoğlu Sanal Market’e üye olarak, üye bilgilerinizi kaydettiğinizde düzenlenen tüm indirim, kampanya ve avantajlardan faydalanabilirsiniz. Ayrıca siparişinizin tamamlanması için gerekli olan teslimat adresi, fatura adresi, iletişim bilgileri gibi bilgileri her siparişte tekrar girmenize gerek kalmaz. Daha önce oluşturduğunuz siparişleri görüntüleyebilir ve bu siparişler üzerinden hızlı ve yeni siparişler oluşturabilirsiniz.

  • Nasıl üye olabilirim? Üyeliğimi nasıl güncelleyebilirim?

    Hanif Pehlivanoğlu Sanal markete üye değilseniz “Üye ol “ bölümünden e-posta adresiniz ve sifrenizi girerek üyeliğinizi başlatabilir ve hemen alışverişe başlayabilirsiniz. Daha önce Hanif Pehlivanoğlu Sanal Market’e üye olduysanız, “Giriş Yap” menüsünden üyelik girişi yaptıktan sonra “Kişisel Bilgilerim” menüsündeki üyelik bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.

  • Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

    Şifrenizi hatırlayamadıysanız “ Giriş Yap” menüsü altındaki şifremi unuttum alanına tıklayarak, açılan ekrana üye kaydı oluştururken kaydettiğiniz e-mail adresinizi yazarak şifrenizin e–mail adresinize gönderilmesini isteyebilirsiniz.

  • Şifremi nasıl değiştirebilirim?

    Üye Girişi yaptıktan sonra üyelik bilgilerinizin bulunduğu alandaki “Şifre Değiştir “ butonuna tıklayarak şifre değişikliğinizi yapabilirsiniz. Ayrıca bu alandan kişisel bilgileriniz, adresleriniz vb üyeliğiniz ile ilgili tüm bilgilere ulaşabilir, değişiklik ve güncelleme yapabilirsiniz.

  • Duyuru ve Mailing listesine nasıl katılabilirim? Ya da nasıl çıkabilirim ?

    Kampanyalar, indirimler ve sizlere özel avantajlardan haberdar olmanızı sağlayacak duyuru listemize, Hanif Pehlivanoğlu Sanal Market üyesi iseniz “Kişisel Bilgilerim “ Ekranı altındaki “İletişim Tercihlerim” bölümünden, üye değilseniz “Kayıt Ol “ekranından kayıt olurken ‘’iletişime geçilmesine izin veriyorum’’ seçeneğini tıklayarak duyuru ve mailing listesine katılabilirsiniz. Bültenden çıkmak istiyorsanız yine ‘’İletişim Tercihlerim’’ alanından çıkış yapabilirsiniz.

  • Siparişim nerede, nasıl toplanıyor ve hazırlanıyor? 

    Siparişleriniz Hanif Pehlivanoğlu Sanal market hizmetini verdiğimiz Hanif Pehlivanoğlu mağazalarında özel ekiplerimiz tarafından toplanmakta ve ürünler ürün gruplarına göre ayrı ayrı poşetlenerek hazırlanmaktadır.

  • Sipariş oluşturmak için minimum tutar nedir? 

    Hanif Pehlivanoğlu Sanal Market’te minimum sipariş tutarımız 50 TL'dir.

  • Siparişimin teslimatı için teslimat / nakliye ücreti alıyor musunuz? 

    Hanif Pehlivanoğlu Sanal Market’te minimum sipariş tutarı 50 TL'dir. Siparişleriniz için alınacak hizmet bedeli aşağıdaki gibidir : • 50 TL – 149.99 TL arası 4,90 TL (KDV Dahil) • 150 TL ve üzeri ücretsiz Hanif Pehlivanoğlu Sanal Market operasyonel olarak belirlediği ya da belirleyeceği uzak dağıtım bölgelerine, belirlediği ya da belirleyeceği minumum sipariş tutarları dahilinde teslimat yapma hakkını saklı tutar.

  • Neden Teslimat Bölgesi Seçim ekranından teslimat bölgesi seçmem gerekiyor? 

    Hanif Pehlivanoğlu Sanal Market size en iyi hizmeti sunabilmek için online stok izleme sistemi kullanmaktadır. Teslimat bölgesi secim ekranından bölge seçimi yaptığınızda belirlediğiniz bölgeye hizmet veren mağazamızın stoklarına bağlanmaktasınız. Teslimat Bölge seçimini siparişinizin teslim edilmesini istediğiniz bölge bilgisine uygun olarak yapmalısınız.

  • Nasıl sipariş oluşturabilirim? 

    Hanif Pehlivanoğlu Sanal Market indirimli fiyatları ve özel kampanyalarından yararlanmak için öncelikle üye girişi yapmalı ve Teslimat Bölge Seçim ekranından siparişinizin teslim edileceği bölgeyi seçmelisiniz. Sonrasında ana sayfadaki reyonlardan ya da arama bölümünden istediğiniz ürünü bilgilerine ulaşarak sepetinize ekleyebilirsiniz.

  • Siparişimi nasıl tamamlayabilirim? 

    Hanif Pehlianoğlu Sanal Market üzeriden sectiğiniz ve sepete eklediğiniz ürünler ile ilgili siparişinizi tamamlamak için öncelikle “Sepet” bölümünden “Sepete Git “ butonu ile sepetinizi görüntüleyebilirsiniz. Sepet sayfası içinde seçtiğiniz ürünler ile ilgili adet / kg güncellemesi yapabilir ya da ürünleri silebilirsiniz. Teslimat adresi ve Fatura adresi bilgilerinizi girdikten sonra teslimatın yapılacağı günü ve saati seçebilirsiniz. Ürünler ile ilgili özel notunuz var ise ekleyebilir ya da alternatif ürün seçimi tercihinizi yapabilirsiniz. Ödeme sayfasında ödeme şeklinizi seçerek siparişinizin toplam tutarı varsa indirimler ve ödeme yapılacak tutarı görüntüleyebilirsiniz. Mesafeli Satış Sözleşmesi’ni okuduğunuzu ve koşulları kabul ettiğinizi işaretleyerek siparişinizi sonlandırabilirsiniz. Sonrasında açılacak ekranda sipariş ettiğiniz ürünlerin listesini, ödeyeceğiniz tutarı, teslimat ve fatura bilgilerinizi görebilirsiniz. Bu sipariş özet bilgileri ayrıca kayıtlı olan e- posta adresinize de gönderilecektir.

  • Siparişimi nasıl iptal edebilirim? 

    Siparişinizi iptal etmek istediğinizde 444 0 298'den çağrı merkezimizi aramanız yeterlidir. Not: Siparişiniz onaylanana kadar banka tarafında açık provizyon olarak gözükmekte ve siparişinizin teslimatı ile satışa dönüşmektedir. Siparişinizin, tarafımızca onaylanmadan önce iptal edilmesi durumunda, açık provizyon tutarınız kartınızın bağlı olduğu banka tarafından üç veya beş iş günü içerisinde kartınızın limitine geri yansıtılmaktadır. Onaylanan ve faturası kesilen siparişlerin iptal edilmesi durumunda maksimum on iş günü içinde ödediğiniz tutar kartınıza iade edilecektir.

  • Siparişimdeki ürün/ürünleri nasıl iade edebilirim? 

    Siparişinizdeki ürün/ürünleri iade etmek için 444 0 298 NO'lu hattımızdan Müşteri Hizmetleri ile görüşerek iade/değişim talebinizi bize iletebilirsiniz.

  • Siparişimi nasıl güncelleyebilirim? 

    Siparişinizde değişiklik yapmak istediğinizde 444 0 298'den çağrı merkezimizi aramanız yeterlidir.

  • Siparişimle veya siparişimdeki ürünle ilgili notum var, nasıl ekleyebilirim?

    Siparişinizi oluşturma sırasında ürün/ürünlere yönelik belirtmek istediğiniz notlarınız varsa, ürün ile ilgili belirtmek istediğiniz notu Ürün Detay kısmındaki “Ürün Notu Ekle” alanına ekleyebilirsiniz. Siparişinizin geneli için belirtmek istediğiniz bir not var ise, siparişi tamamlama işlemine geçtiğinizde Teslimat Günü ve Saati ekranında yer alan “Sipariş Notu Ekle” kısmına ekleyebilirsiniz.

  • Tamamladığım siparişime nasıl ek yapabilirim? 

    Siparişinize ek yapmak istediğinizde 444 0 298'den çağrı merkezimizi aramanız yeterlidir.

  • Siparişimdeki ürünlere nasıl alternatif ürün belirleyebilirim? 

    "Hanif Pehlivanoğlu Sanal Market'te online stok sistemi kullanıldığı için Teslimat Bölge Seçim ekranında yapacağınız seçimle bulunduğunuz ya da siparişinizin teslim edilmesini istediğiniz bölgeye hizmet veren mağazanın stoklarına bağlanırsınız. Siparişinizi tamamlama sırasında Sepet sayfasında alternatif tercihlerinizi belirleyebilirsiniz. Alternatif ürün seçiminizi; • Alternatif istemiyorum Bu seçeneği tıkladığınıza; Siparişinizdeki ürün / ürünler anlık olarak stoklarımızda tükendi ise alternatif ürün getirilmeyecektir. • Alternatif için beni arayın Bu seçeneği tıkladığınızda; Siparişinizdeki ürün / ürünlerin mağazamızda tükenmiş olması durumunda telefonla aranarak, alternatif ürün tercihiniz sorulacaktır. İster kendi seçiminiz, ister alternatifi olsun, memnun kalmadığınızda, sepetinizdeki dilediğiniz ürünü teslimat sırasında anında iade edebilir, teslim aldığınız kadarını ödersiniz."

  • Alternatif gelen ürün/ürünleri beğenmedim, kapıda iade edebilir miyim? 

    Siparişin teslimi sırasında memnun kalmadığınız ister orjinal isterse alternatif ürün seçiminiz olsun anında iade edebilirsiniz. Böyle bir durumda siparişinizle teslim aldığınız ürünlerin ücretini ödersiniz.

  • Online siparişlerimde stok tükendiği için teslim edilemeyenlerle ilgili ne işlem yapılıyor?

    Hanif pehlivanoğlu Sanal Market üzerinden online ödeme yöntemi ile yaptığınız ödemelerde kredi kartınızdan provizyon alınmakta ve sipariş tutarınız bloke edilmektedir. Temin edilemeyen bir ürün olması durumunda bu ürünler fatura edilmediğinden bu ürünlerin bedeli siparişinizden düşülerek kredi kartınızdan tahsilat yapılmaktadır.

  • Ürünlerimde oluşan fiyat farkı neden kaynaklanmaktadır?

    Siparişiniz içinde stokta olmayan ürünlerin bulunması ve yerine alternatif ürünlerin belirlenmesinden ya da kg’lı / gramaj'lı ürünlerin gram farkları nedeni ile fiyat farklılıları olabilmektedir. Böyle bir durumda tarafınıza teslim edilen ürünlerin toplam tutarı fatura edilmektedir. Online ödeme yöntemi ile yaptığınız ödemelerde kredi kartınızdan provizyon alınmakta ve sipariş tutarınız bloke edilmektedir. Temin edilemeyen bir ürün olması durumunda bu ürünler fatura edilmediğinden bu ürünlerin bedeli siparişinizden düşülerek kredi kartınızdan tahsilat yapılmaktadır.

12
  • ÜCRETSİZ KARGO 150TL Üzerine Ücretsiz
  • GÜVENLİ ALIŞVERİŞ 128Bit SSL Sertifikası
  • Bültenimize Abone Olun Kampanya ve yeniliklerden ilk sizin haberiniz olsun